piątek, 19 sierpnia 2011

Uczę się od mistrzyń

Oto kilka prac zainspirowanych cudeńkami autorstwa innych blogerek. Oczywiście moje nie są tak doskonałe, ale jak to się mówi: śpiewać każdy może...

moje pierwsze kolczyki 3D, zrobione według kursu umieszczonego na forum Maranciaki.pl

wisior według wzoru Maranty z czarnej Aidy i hematytów

 to samo ze złotej niteczki i kryształków Svarowskiego. Zawieszki nie ma bo srebrna mi do złotej nitki nie pasuje a złota różni się odcieniem - ot, i dylemat

kolczyki Różyczki na biglu - sztyfcie. Różyczki według schematu Bean. Cieniowana beżowa Aida.

to zdaje się też pomysł zaczerpnięty od Maranty, ale ze względu na mnogość prac nie mogę się doszukać dokładnego linku :-( 
Czarna Aida, "kły" z masy perłowej i drobne koraliki.

Nazwałam go Dotyk Mroku :D

zakładka, nie mam pojęcia kto to wymyślił, ale ja nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz