środa, 21 marca 2012

Szydełkowo 1

Złapałam ostatnio zajawkę na szydełkowe kwiatki. Zrobiłam ich trochę, z czego część poszła w świat bez zdjęcia, niektóre leżą niewykończone albo bez pomysłu na przeznaczenie. Zacznę od wczorajszego projektu. Wesołe, wiosenne korale w kolorze pomarańczowym - lekkie i sympatyczne. Wymyślane na poczekaniu w trakcie robienia. Trochę się plączą te trzy sznury, ale nawet lepiej to wygląda jak są w nieładzie :-)


Paluchy trochę bolą od obrabiania tych koralików, ale jestem zadowolona z efektu. Jeszcze nie wiem, czy będę je nosić, ale kto wie...
Następny kwiatek już niebawem, a kolejne jak wymyślę co z nich zrobić. Fajnie się robi te kwiatki - szybko, łatwo i ładne wychodzą :D

5 komentarzy:

  1. Piękny :) idealny na wiosnę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, wiosenny naszyjnik :) super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie kusi nauka szydełkowania. Ale nawet nie wiem od czego miałabym zacząć. Naszyjnik piękny!
    Dziękuję za udział w moim candy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,

    Pięknie dziekuję za wymiankę, bardzo mi się podoba, mam nadzieję, że moja również Ci się spodoba.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej u mnie i proszę o kontakt mika1971@wp.pl

    OdpowiedzUsuń