środa, 28 marca 2012

Wygrane Candy u Marzeny

Witajcie! Dziś zaprezentuję Wam śliczne rzeczy, które miałam szczęście wygrać ostatnio u Marzeny. Bardzo się ucieszyłam bo oprócz naszyjnika, będącego główną nagrodą dostałam śliczną, romantyczną bransoletkę do kompletu i korale z pocieszną rybką i szydełkową kulką w bardzo ładnym, niebieskim kolorze. Muszę powiedzieć, że brak mi słów dla zdolności Marzeny, której dekupażowe korale są po prostu powalające. Sama próbowałam już co niego dekpażu, ale moje wypociny są niczym w porównaniu z tym warsztatem. Jestem pod olbrzymim wrażeniem.
A swoją drogą, czy możecie polecić mi jakiś lakier w płynie (to znaczy nie w spreju :))? Udało mi się kupić tylko sprej, ale mam takie wrażenie, że się klei nawet jak wyschnie, poza tym niewygodnie się go używa.




A tak to było pięknie zapakowane :)

1 komentarz: