poniedziałek, 13 lutego 2012

Smak i zapach pomarańczy

Zawsze kojarzy mi się z zimą, zwłaszcza ze świętami i choinką :-) Kolejny projekt na podstawie "Twórczych Inspiracji", wzór ten sam co Truskawki tyle, że ta wersja jest bliższa oryginałowi. Nie wiem, czy to widać, ale chciałam, żeby te kolczyki przywodziły na myśl przekrojone cząstki pomarańczy. Żółte koraliki może trochę zaburzają wrażenie, ale nie miałam pomarańczowych, z resztą "zgubiły by się". Ciężar jest znośny, choć już trochę czuć je na uchu.



Ładne zdjęcia udało mi się dziś zrobić :D Zwłaszcza dumna jestem z tego prawie artystycznego zdjęcia z pomarańczą - może i nie ma szału, ale zawsze to coś nowego. Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Moim zdaniem idealne..i takie cieplutkie,a zdjęcie z pomarańczą genialne.Masz rację pomarańczowe koraliki zupełnie zagubiły by efekt.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobno pomarańcz to kolor nadchodzącej wiosny jeśli chodzi o nowe trendy...więc chyba trafiłaś w samo sedno;-)A niebo i ziemia- to subtelność i prostota w jednym.Zachwycają.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem udało się w 100%, i podobieństwo i wykonanie. No i fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem udało się w 100%, i podobieństwo i wykonanie. Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorystycznie wypadają kapitalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej! Piękne są, moje gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Jakoś tak przez te słoneczne kolory zatęskniłam za latem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń