poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Szkiełka

Oto dwie pary korali szydełkowych  na bazie szklanych kulek. Długo się zastanawiałam nad prawdziwym przeznaczeniem szklanych kulek bez żadnej dziurki, aż w końcu doszłam do wniosku, że najprawdopodobniej jest to element dekoracyjny. Podobno takimi kulkami napełnia się ładne szklane naczynia i ustawia na półce. Może jestem nieświadomym panujących trendów jaskiniowcem, ale wydaje mi się to dziwne... W każdym razie szkiełka w formie korali wydają się bardziej użyteczne



Na drugim zdjęciu nie widać, jakie ładne są srebrne korale z podwójnego sznura, niestety są również dosyć ciężkie... :-(

I jeszcze medalion z "potłuczonego" szkiełka oprawionego w srebrną frywolitkę. Udało mi się wysępić to fantastyczne szkiełko od brata bo gdy tylko je zobaczyłam wiedziałam, że nie spocznę póki nie chwycę go w koronkową sieć. Jak na mój gust medalion przypomina trochę medal olimpijski, ale sam w sobie jest ciekawy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz